Лікування хропіння

На жаль, хропіння є звичайним явищем.
За статистикою до 45% людей хропуть іноді
25% хропуть практично постійно
Кожна десята дитина хропе
T-SCAN, T-SCAN діагностика, комп'ютерна діагностика Т-скан, визначення прикусу
Колись люди помилково вважали, що чим голосніше хропе людина, тим міцніше і солодше її сон.

Насправді хропіння негативно впливає на кількість і якість вашого сну. І це не просто відчуття втоми на наступний день. Недолік якісного сну протягом певного періоду часу - це шлях до ожиріння, діабету і хвороб серця, проблем з психічним здоров'ям, депресії, поганої пам'яті і успішності. І навіть до онкозахворювань.

Як ви зрозуміли, до вашого сну не варто ставитися легковажно.

Хоча з медичної точки зору хропіння - це не хвороба, а звуковий феномен, іноді він може бути ознакою серйозних захворювань, включаючи апное уві сні.
            T-SCAN, T-SCAN діагностика, комп'ютерна діагностика Т-скан, визначення прикусу

Що ж відбувається під час хропіння і апное?

T-SCAN, T-SCAN діагностика, комп'ютерна діагностика Т-скан, визначення прикусу
            У людини, яка хропе, спостерігається звуження просвіту верхніх дихальних шляхів. Іноді вони можуть звужуватися майже наполовину!

За статистикою 36% пацієнтів, які приходять до стоматолога, вже страждають апное.
            Синдром обструктивного апное сну (СОАС) - це повна зупинка дихання на певний час (від 2 до 60 секунд) під час сну, людина перестає дихати.

Небезпека захворювання полягає в мікропробужденнях головного мозку від сну після кожного апное. Також відбувається десатурація (зниження кисню в крові), що веде до кисневого голодування. Як результат:
            - артеріальний тиск вночі не знижується, а може навіть зрости - серце і судини вночі не відпочивають, а працюють більше, ніж у день;
            - гіпертонія, яка погано піддається лікарській корекції;
            - інфаркти та інсульти трапляються в 2-3 рази частіше;
            - прискорений розвиток атеросклерозу;
            - у дітей - затримка росту і розвитку, психічного в тому числі;
            - знижується чутливість до інсуліну.

Що є причиною хропіння?

Багато хто думає, що людина хропе, тому що сильно втомлюється, багато важить, але в реальності все набагато складніше.

Основних причин, що сприяють появі та розвитку хропіння, насправді тільки 3:
            1. Маленький обсяг ротової порожнини
            Доведено, що від ширини щелеп залежить обсяг дихальних шляхів: чим ширше щелепи, тим більше обсяг дихальних шляхів - ширше гортань, носоглотка, просвіт трахеї. У той же час, при недостатніх розмірах щелеп не вистачає місця язику і його корінь зміщується назад, зменшуючи заязичний дихальний простір. В результаті відбувається звуження просвіту дихальних шляхів і виникає хропіння.
            Також маленький обсяг ротової порожнини часто обумовлений патологічною стертістю зубів, що призводить до зниження висоти прикусу, відповідно і зменшується обсяг ротової порожнини навіть у людей з широкими щелепами.
            2. Дисфункція м'язів
            Ця причина пов'язана з порушенням здатності м'язів до скорочення. Коли у м'язів слабкий тонус, вони «колишуться» разом з повітрям, як прапор на вітрі. У володарів сильних і пружних м'язів м'якого піднебіння хропіння не буває.
            3. Дисфункція дихальної системи
            Це коли в слідстві різних факторів дихальна система не здатна виконувати свою функцію в повній мірі. Цими факторами часто є: хронічні ЛОР захворювання, банальна звичка дихати ротом, слабке діафрагмальне дихання, різного роду обструкції і звуження дихальних шляхів, захворювання легень і т.д.

Хто і як лікує хропіння?

Вилікувати саме хропіння неможливо, не усунувши його причину.

Розуміючи першопричину виникнення хропіння, стає ясно, чому роль стоматологів в діагностиці та лікуванні хропіння і апное значно зросла останнім часом і є ПРОВІДНОЮ У ЛІКУВАННІ від цієї патології.

Ми можемо запропонувати різні види лікування, в залежності від причин виникнення вашого хропіння:

Міофункціональна та дихальна терапія
            Комплекс спеціальних вправ, які опрацюють ваші м'язи, приведуть їх в тонус, повернуть носове дихання і закріплять правильне положення язика.
            Ортодонтія
            Часто виникнення хропіння і апное пов'язано з вузькою верхньою щелепою, з скупченим розташуванням зубів, з тим, що язику не вистачає місця, і під час сну він переміщається назад, закриваючи дихальні шляхи. Ортодонтичне лікування, спрямоване на розвиток щелеп, нормалізацію і відновлення оклюзії призводить до того, що людина починає нормально дихати під час сну і перестає хропіти, не відбувається зупинка дихання. Лікування в даному випадку направлено на відновлення генетично закладених анатомічних форм лицьового скелета і дихальних шляхів.
            Dental Face Lifting чи anti-age стоматологія
            З віком відбувається зменшення висоти зубів, тобто вони стираються. Якщо в молодості висота жувального зуба близько 11-12 мм, то через кілька десятків років він може втратити від декількох міліметрів до половини довжини (останнє зазвичай відбувається при неправильному прикусі). В результаті ми отримуємо зниження прикусу, який, в свою чергу, призводить до зменшення обсягу ротової порожнини і звуження просвіту дихальних шляхів.

За допомогою спеціальної апаратури Tens і комп'ютерних програм ми здійснюємо підбір оптимальної висоти прикусу. Далі - справа за відновленням. В результаті наші пацієнти отримують не тільки омолодження обличчя, але і позбавлення від хропіння.
            Україна, м. Вінниця, пл. Гагаріна 2, поверх 5
            Записатися на прийом
            Натискаючи на кнопку, Ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтеся з політикою конфіденційності.